SIG juhatuse liikme Are Altraja sõnul mõjutas kontserni käibenumbreid eelkõige paranenud tarbijakindlus Balti riikides. “Kui aasta esimest poolt mõjutas varakult alanud talv, mis soodustas müüke juba 2010. aasta lõpus, siis aasta teine pool oli tänu õigeaegsetele kaubatarnetele ettevõttele tugev. Kindlasti mõjutas tulemusi mitmete uute brändide, nagu Helly Hansen, K2 ja teiste lisandumine brändikorvi ning senisest jõulisem private label toodete müük,“ lisas Altraja.

2011. aasta kahjumit mõjutasid oluliselt suured ühekordsed kulud - väljumine Ukraina turult ja samuti Venemaa nõude allhindlus, teatas ettevõte.

Ettevõte restruktureeris tegevuse Venemaa turul 2009. aastal. Tulenevalt Venemaa ühisettevõtte müügist restruktureeris Sportland Venemaa ettevõttele antud laenu ja hindas alla nõude.

Kontsern otsustas 2011. aasta keskel lõpetada tegevuse Ukraina turul. Suleti kaheksa poodi ning aasta lõpus toimus ettevõtte müük kolmandale osapoolele.

2012. aasta märksõnaks Eestis on uue suure kaupluse avamine Viru Keskuses ja Ülemiste Keskuse Sportlandi renoveerimine, pärast mida on Sportland esindatud kõigis Baltikumi suuremates kaubanduskeskustes. Läti tegevusele avaldab 2012. aastal kindlasti positiivset mõju äsjalõppenud Sportlandi poe renoveerimine Riias, Alfa kaubanduskeskuses. Leedus Kaunases avati teine Timberlandi pood ning ettevõte plaanib suurima kaupluse renoveerimist käesoleva aasta sügisperioodil Vilniuses, Akropolise keskuses.

Sportland toetab spordiüritusi kõigis kolmes Balti riigis. Seetõttu on oluline strateegilise koostöö jätkumine SEB Tallinna Sügisjooksuga, Maijooksuga, Auto24 Rally Estoniaga ning Olümpiakomiteega Eestis. Samuti Lätis Nike Riga Run’i ja Leedus Nike Vilnius Run’i toetamine.

Sportland Grupp on rahvusvaheline, spordi- ja vabaajakaupasid turustav jaekaubanduskontsern. Grupp opereerib jaekettide kauplusi Sportland, Sportland Outlet, Timberland, O`Neill, Nike, Citysport, Nike Outlet kolmes riigis - Eestis, Lätis ning Leedus, seda ligi 40 000 ruutmeetril 88 poes.