"Täna, kui inimeste meeleolud on hilissügisest ja majanduse jahtumisest tusased, tahame me anda omalt poolt tarbijale selge sõnumi - parim rohi tujutuse vastu on liikumine, aktiivne eluviis," ütles Hõbe.

"See on üks selge põhjus, miks me tarbijale vastu tulles ka väga soodsate hindadega kaupa müüme."

Konkurentide sõnul on tänavuse varakult alanud sooduskampaania üheks algatajaks Sportland, kes turuliidrina on spordikaupade hinnad alla surunud.

Hõbe sõnul on analoogselt teiste juhtivate kaubanduskettidega Sportlandil tõepoolest head võimalused tarbijale teatud toodete osas väga soodsaid hindu pakkuda.

Kas hoogsalt laienenud Sportland peab majanduse jahtumisele vastu? "Me oleme tähelepanelikud turu mistahes muutuste suhtes. Me ei pea õigeks allahindluste rolli ületähtsustamist, need on üks osa kaubanduskettide igapäevasest loomulikust tegevusest," ütles Hõbe. "Sportland ei plaani kaupluse sulgemisi,"  kinnitas ta.

Sportland on spordikaupade turu liider, ketti kuulub 21 kauplust üle Eesti. Sportland International Groupi kuulub mitu spordikaupade ketti. Grupi üks osanikke on AS Jalajälg, mis on Nike'i spordikaupade edasimüüja Baltimaades.