04.10.2013, 04:35
Sportlandi looja Are Altraja: ainult kohalik ettevõtja saab investeerida Eesti kultuuri
FOTO:
Altraja sõnul kannustas neid majandusbuumi tingimustes tööle oht, et mõni lääne tegija hüppab Eesti turule.
H&M-i turuletulek on Altraja meelest hea, sest kaovad ära luulud stiilis „näed, seal oli nii odav ja siin nii kallis”.
Altraja hinnangul on dramaatiline, et Baltimaadest on lahkunud viie aasta jooksul pea miljon inimest.
Ärileht kohtus Sportlandi poeketi ühe asutaja Are Altrajaga Palangas, Leedu iga-aastasel ärikonverentsil. Tavapäraselt lahutamatust Sportlandi-tandemist puudus seekord firma kaas-asutaja Anti Kalle. Altraja esines Leedu kuurordis ettekandega „Story of a roller-coaster” (Lugu ameerika mägedest). Pealkiri võttis ausalt kokku Sportlandi tõusud ja mõõnad, mis tipnes viis kuud tagasi Eesti 2013. aasta ühe olulisema äritehinguga. 60% Sportland International Groupist, Baltikumi suurimast sporditarvete brändist müüdi Inglismaa juhtivale spordikaupade firmale Sports Direct.