Starmani müügitulu ulatus pea 30 miljoni euroni
AS Starmani müügitulu ulatus 2013. majandusaastal kokku 29,6 miljonit euroni, mida on 9,2 protsenti rohkem kui varasemal aastal ja kulumieelne ärikasum (EBITDA) kasvas aasta jooksul 12 protsenti.
Starmani juhatuse esimehe Toomas Tiiveli sõnul toetasid ettevõtte müügitulu kasvu investeeringud uute toodete ja teenuste arendusse ning võrgu laiendamisse. Starman investeeris 2013. aastal kokku 5,7 miljonit eurot.
“Investeeringute ja uute toodete turule toomise tulemusena kinnistasime oma positsiooni valdkonna tehnoloogialiidrina. Kliendid on väga hästi võtnud vastu Starboxi vahendusel pakutavad uue põlvkonna TV-teenused, mida 2013. aasta suvel täiustasime ainulaadse Ajamasina teenusega,” lausus Tiivel.
Starman pakub televisiooni-, interneti- ja telefoniteenuseid ning edastab telepilti lisaks ka maapealse leviga digitelevisiooni Zuumtv vahendusel.
1992. aastal tegevust alustanud Starman on kasvanud Eesti suurimaks vabaturu tingimustes tekkinud telekommunikatsiooniettevõtteks, mis annab tööd rohkem kui 270-le inimesele.