Lill lisas, et nemad tampisid kolm aastat raha arendusse ja arengusse ning alles tänaseks on rahavoog saadud positiivseks. Areng tõi Pipfrogi kosijate hulka ka Soome börsifirma Soprano, kes soovib 0,13 miljoni euroga osta 51 protsenti ettevõttest.

„Adrenaliini tuli rahatampimisest kui palju. Benjihüpetele polnud vaja kindlasti mõelda. Sama seis oli siis, kui ilma toodet omamata korraldasime Äripäevaga veebipoodide seminari. Mehed teid tööd öö läbi ning esimese poe panime käima seminaril,“ rääkis Lill.

Pipfrogi platvormil jooksevad näiteks arvutimüüja Click veebipood, mööblimüüjate Sotka ja Asko veebipoed ning Living.ee.

Tehing Pipfrogi ostuks vajab veel Soprano nõukogu heakskiitu, kuid loodetakse, et Pipfrog ühendatakse Soprano kontserni käesoleva aasta 1. detsembrist. Pipfrogi omanikud on Michael Hoolhan ja Bruno Lill. Pärast tehingu toimumist jääb Bruno Lill Pipfrogi juhiks ja vähemusaktsionäriks.

Pipfrog asutati 2009. aasta juulis eesmärgiga pakkuda teenust, mille abil tootja, maaletooja ja edasimüüja saab programmeerimisoskuseta kiiresti ja kuluefektiivselt luua kvaliteetse e-poe koos vajalike maksesüsteemidega ning mis on integreeritud logistikaettevõtete ja e-turgudega.