Statoil Fuel & Retail teenindusjaamad Euroopas võtavad kasutusele kaubamärgi Circle K, millest saab uus globaalne mugavuspoodide bränd.

Seni Euroopas Statoili kaubamärgi all tegutsevate teenindusjaamade üleminek uuele globaalsele kaubamärgile algab järgmise aasta mais.

Uus mugavuspoodide kaubamärk vahetab välja jaekaubandusettevõtte Couche-Tard brändid Mac’s ja Kangaroo Express Ameerika Ühendriikides ning Statoili kaubamärgi Euroopas.

Statoil Fuel & Retail kuulus kuni 2010. aastani Norra nafta- ja gaasiettevõttele Statoil ASA. 2012. aastal omandas Statoil Fuel & Retaili kontserni maailma üks juhtivaid mugavuspoodide valdkonnas tegutsevaid jaekaubandusettevõtteid Couche-Tard, saades ühtlasi ka õiguse kasutada Statoili kaubamärki 2021. aastani.

“Ühise globaalse kaubamärgi kasutusele võtmine teeb meid tugevamaks ning muudab klientide elu lihtsamaks. Üks peamine põhjus Statoil Fuel & Retail’i ostmiseks oli luua platvorm edaspidiseks kasvuks Euroopas ning ühine globaalne kaubamärk teeb selle teostamise lihtsamaks,” märkis Couche-Tardi president ja juhatuse esimees Brian Hannasch.

Couche-Tardi eesmärk on muuta Circle K maailma eelistatuimaks mugavuspoodide ja teenindusjaamade kaubamärgiks. “Külastades Circle K poode Euroopas, USAs, Kanadas või mujal, pakume klientidele kõikjal kiiret ja sõbralikku teenindust ning meeldivat ostuelamust,” ütles Hannasch.

“Meie rahvusvahelise jaekaubanduspere toomine üksteisele lähemale kui kunagi varem aitab meil kiirendada äritegevuse kasvu Euroopas”, sõnas Couche-Tard Euroopa regiooni juht Jacob Schram.

Circle K on Couche-Tard'ile kuuluvatest kaubamärkidest kõige tuntum ja rahvusvahelisem, seda kannavad täna juba tuhanded kauplused ja teenindusjaamad 14 riigis üle maailma. Uue globaalse Circle K kaubamärgi arendamisel on arvestatud ka edasiste uutele turgudele sisenemise võimalustega.

Esimesena lähevad uuele Circle K kaubamärgile üle Norras ja Rootsis asuvad teenindusjaamad 2016. aasta mais.

Statoil Fuel & Retail Eesti ASi peadirektor Kai Realo kommentaar nimemuutusele:

Vajadus Statoili kaubamärk ühel hetkel uue vastu vahetada sai selgeks ja avalikkusele teatavaks tehtud kolm aastat tagasi, mil Kanada päritolu kontsern Couche-Tard ostis Statoili teenindusjaamad Euroopas. Täna oleme jõudnud uude etappi ning Statoil Fuel & Retail kontsernis algab järk-järguline üleminek uuele nimele. See saab olema sujuv ja pea kaks aastat kestev periood, mis annab nii klientidele kui meile kõigile aega uue nimega harjuda.

Kuna tegemist on kaubamärgi, mitte ettevõtte omanike vahetusega, jääb nii klientide kui meie ligi 600 töötaja jaoks üldjoontes kõik samaks. Tahan rõhutada, et meie ettevõtte põhiolemus ja eesmärgid ei muutu – oleme olnud Eestis mugavuspoodide ja kütuseturu liidrid pea 25 aastat ning soovime jääda selleks ka edaspidi. Eestis asuvates teenindusjaamades näeb uut kaubamärki Circle K umbes kahe aasta pärast, 2017. aasta kevadel.

Kui aga suuremat pilti vaadata, siis Eesti mugavuspoodide- ja kütuseturule ilmub esmakordselt tõeliselt globaalne kaubamärk, mille all tegutsevad ligi 15 000 mugavuspoodi ja teenindusjaama ning 100 000 töötajat Euroopas, Põhja-Ameerikas ja Aasias.”