Kontserni konsolideeritud käive kasvas kvartaliga 5,3 protsenti, 537,2 miljoni euroni, vahendas portaal kaubandus.ee.

Stockmann Groupi juhatuse esimees Hannu Penttilä kommenteeris, et kaubamajade üksuses on eriti edukad olnud kampaaniad ”Hullud Päevad!” ja uued kaubamajad Venamaal. Samuti kasvas Lindexi käive ja turuosa kõikidel turgudel. Seppälä tulemus jäi ootustele alla.

”Me rajasime ühise moeketi üksuse ja loodame kasvu Lindexi ja Seppälä sünergiast,” märkis Penttilä.

Stockmann Groupi pikaajalised finantseesmärgid on: marginaal minimaalselt 12%, minimaalselt 20% kaasatud kapitali tootlust, turust kiirem käibe kasv ja omakapitali osakaal bilansimahust minimaalselt 40%. Nõukogu kinnitas, et need finantseesmärgid tuleb saavutada aastaks 2015.