Oksaharju lausus, et kaardiäri Here müügihind oli oodatust madalam, kuid tehing iseenesest on hea, vahendab Kauppalehti.

Strateeg märkis, et Nokia omandas 2007. aastal Here’i eelkäija, geograafilise infosüsteemi ettevõtte Navteq veidi üle viie miljardi euro.

„Nüüd, pärast paljusid mahakandmisi müüb Nokia kesise ettevõtmise maha. See ei ole sugugi nii hea tehing nagu teates kiidetakse. Kui vaadata kümne aasta perspektiivis, ei ole kaardiäri Nokia jaoks olnud just kuldaeg,“ rääkis Oksaharju.

Strateegi sõnul on Nokial õnnestunud Here’i rahastada tuleviku rahavoogude arvelt, nii et tehing on suhteliselt õnnestunud.

Nokia teatas täna hommikul, et müüb autotootjate konsortsiumile kaarditeenuse HERE 2,8 miljardi euro eest ning ootab tehingust 2,5 miljardi euro suurust puhaskasumit.