Tänase seisuga on firma olukorras, kus Maanteeamet on lubaduste murdmise ja tähtaegadest ülejooksmise pärast kas osaliselt või täielikult taganenud viiest UAB Kelprojektase Eesti filiaaliga sõlmitud hankelepingust. Ainult ühe hanke osas polnud Maanteeametil pretensioone ning teine (Tallinn –Tartu maantee Kose – Võõbu lõik) on hetkel töös, kuid samuti graafikust maha jäänud.

Kelprojektase endise projektijuhi Marek Rannala sõnul ei olnud firmal lihtsalt piisavalt inimressurssi. „Jumala eest, ma ei taha Kelprojektast halvustada ning mul pole neile isiklikult mingeid pretensioone, kuid kui tulla turule ilma mõistliku strateegia ja planeerimiseta, siis hakkavadki asjad minema nii nagu nad läksid,“ ütles ta.

Kelprojektasest lahkunud müügijuht Bruno Lille sõnade kohaselt tahtis ettevõte arenguosakond saavutada arengut kiiremini kui tootmine järgi jõudis.

Loe pikemalt Äripäevast.