Oleneb, kuidas vaadata. Kaubanduskeskuste turg on justkui täis.

„See on juba aastaid olnud üks peamine küsimus, mida esitavad endale nii arendajad kui ka kaubandusega tegelevad inimesed. Kui on hea otsus ja kaubamärk või idee, siis ei ole palju. Kui on vähem atraktiivne, siis küll. Kindlasti on küsimus, mida kaubanduspindadel pakutakse, mis väljund sellel on, kas kaubanduspinna all mõeldakse suurt keskust, turgu või kohaliku kodukeskuse parandamist,” rääkis Cityconi Baltimaade äridirektor Mati Pops. Selle ettevõtte käes on Rocca al Mare kaubanduskeskus, Kristiine keskus ja Mustamäel Magistrali kaubanduskeskus.

„Tallinnas on kaubanduspinda ostukeskustes elaniku kohta palju, kuid siin piirkonnas on jaekaubandus peamiselt ostukeskuste keskne ning mitme teise Euroopa riigiga võrreldes on siin tänavakaubandust selle võrra vähem,” ütles Viru keskuse juht Ants Vasar.