Tema esimesel NBA aastal võitlesid Duranti eest kohe kaks suur tegijat Nike ja Adidas. Ehkki Nike maksis 22 miljonit vähem, otsustas Durant nende kasuks. Nike maksis talle seitsme hooaja peale 60 miljonit dollarit, mis teeb 8,5 miljonit hooaja eest. See leping on aga kohe lõppemas.

Seega, kas Nike ja Adidas alustavad uut võitlust ühe parema mängija eest? Tundub, et mitte. Hullumeelse pakkumise pani lauale hoopis firma Under Armour. Nad on valmis Durantile maksma 30 miljonit dollarit aastas. Lepingu pikkus on arvatavasti seitse aastat. Kokku teeb see siis 210 miljonit dollarit. See on palju rohkem kui mees platsil mängides teenib. Oklahoma City Thunder maksab mehele järgmise hooaja eest 19 ja ülejärgmise eest 20 miljonit dollarit. Siis saab mehest vabaagent.

Under Armour on ootamatu variant, sest kossujalatsid ei ole nende tootevalikus sugugi kõige populaarsemad. 2013. aastal oli ettevõtte käive 683 miljonit dollarit, millest vaid 6 miljonit moodustasid korvpalliketsid. Ettevõtte aastane marketingieelarve on 300 miljonit dollarit, seega moodustab Durantile antav 10% kogu nende marketingieelarvest.

See, et mängija teenib sponsorlusega rohkem, kui mängijana ei ole sugugi uus asi. LeBron James teenis esimesel aastal Nike'i lepinguga 90 miljonit dollarit. Sellest 30 miljonit sai ta 2013/14 hooaja eest. Miami Heat maksis talle samal ajal 19 miljonit dollarit hooaja kohta.

Michael Jordan teenis karjääri tipus olles pidevalt rohkem sponsoritelt kui klubilt. Hämmastav on see, et mees teenib Nike lepingu järgi veel tänagi 100 miljonit dollarit aastas. Ta ei ole mänginud juba aastaid.

Tundub aga, et tulevastel talendikatel noormängijatel ei pruugi nii hästi minna. Suured firmad nagu Nike ja Adidas on muutunud ettevaatlikuks. Selle aasta drafti esimene valik Andrew Wiggins kirjutas hiljuti alla lepingu Adidasega. Talle makstakse 2 miljonit hooaja eest viie aasta jooksul. Kokku 10 miljonit dollarit. LeBron James teenis sama summa ühe aastaga.

Nike hakkas LeBron Jamesi pealt kasumit teenima alles 2012. aastal. Durant ei pruugi kunagi kasumlikuks osutuda. Suurfirmad ei soovi enam riskida, raha suunatakse mujale.

Kas Under Armourist on saamas korvpallimaailmas suur nimi? Seda on keeruline öelda. Dwayne Wade loobus 10 miljoni dollarilisest Nike'i lepingust Hiina tootja Li-Ning kasuks. Keegi ei olnud nende nime USAs varem kuulnud. Kaks aastat on möödunud ning nende nime ei tea endiselt keegi. Seega teeb United Armour riskantse sammu. Vaid aeg näitab, kas sellest ka kasu tõuseb.