Saaremaa Laevakompanii pressiesindaja Anne Saare teatel moodustab enamiku osa kahjumist suurte parvlaevade Ofelia ja Scania kasutu seismine. "Meeskond, liisingmaksed, elekter ja muud parvlaevade ülalpidamiskulud maksavad Saaremaa Laevakompaniile miljon krooni kuus," märkis Saar.

Saare sõnul on olukord Rohuküla-Heltermaa laevaliinil enneolematu, kuna väikeste praamidega opereerimine tekitab pikki järjekordi ja ettevõttele langeb lisaks suurele kahjumile osaks ka reisijate pahameel.

"Samas ei saa Saaremaa Laevakompanii nii reisijate kui laevade turvalisuse huvides tuua Hiiumaa liinile enne süvendustööde lõppu suuri parvlaevu Scania ja Ofelia," lisas Saar. Märtsi keskpaigas sai Hiiumaa kanalis vigastada Ofelia põhi.

Saaremaa Laevakompanii toob suured parvlaevad Scania ja Ofelia Rohuküla - Heltermaa liinile esimesel võimalusel, kui veeteede ameti tellitud süvendustööde tulemused seda võimaldavad. Kompanii on kuue tegutsemisaasta jooksul investeerinud riigisisese praamiliikluse arengusse ligi 100 miljonit krooni.