Kokkuvõtvalt järeldatakse Swedbanki analüüsis, et praegune konkurents Tallinna lennujaamas ja Estonian Airi klientide pärast on väga tihe ja Estonian Airi pankroti järel on lendude arv Tallinnast kasvanud ning piletite hinnad langenud. "Mõju võib olla muidugi olla ka lühiajaline," nendib Swedbanki ökonomist Siim Isküll koostatud ülevaates.

"On raske anda adekvaatset hinnangut, sest me ei tea, mis olukord oleks valitsenud, kui Eestis poleks olnud Estonian Airi või Nordic Aviation Groupi. Aga on ka raske hinnata, kas lennuühendused oleksid drastiliselt halvenenud või oleks see negatiivselt mõjunud laiemalt Eesti majandusele."

"Esiteks, arusaadavalt on lennufirmadel - olgu nad kodumaised või välismaised - vaja infrastruktuuri lennujaamade jm näol. Teiseks, oodatult on pärast Estonian Airi turult lahkumist tühjaks jäänud osa täitunud konkurentide poolt."

Analüüsis kirjeldatakse ka uue lennufirma loomist. "Valitsus asutas uue lennufirma 40,7 miljoni euroga. Huvitaval kombel on see täpselt sama summa, mida Euroopa Komisjon keelas Estonian Airile anda."