Laenumahud kasvasid eelmise aastaga võrreldes 8,5 protsendi võrra. Toetatuna tugevast majanduskasvust ja jätkuvast palgatõusust kasvasid nii eraisikutele kui ettevõtetele väljastatud laenud ja liisingud.

Hoiused kasvasid eelmise aastaga võrreldes 10,4 protsendi võrra. Kasvasid nii era- kui ka äriklientide hoiused, teatas Eesti suurim pank.

“Oma uue mobiiliäpiga veame Eestis digitaalse panganduse kasutajakogemust ja hiljuti lisandunud mobiilse viipemakse funktsioon on üks järjekordne igapäevapangandust mugavamaks muutev võimalus. Toetame igapäevaselt klientide digioskuste arendamist ning aitame neil asendada paroolikaardid turvalisemate autentimislahendustega nagu näiteks Smart-ID,” sõnas Swedbank Eesti juht Robert Kitt.

Laenukahjumite reserv vähenes 8,3 miljoni võrra, võrdluseks 2017. aasta samal perioodil vähenes see 1,6 miljoni võrra.

Puhas intressitulu suurenes 6,4%. Kasvu põhjuseks on peamiselt suuremad laenumahud. Puhas teenustasutulu kasvas 4,7% peamiselt tänu klientide kõrgemale aktiivsusele. Kogukulud on püsinud aasta jooksul samal tasemel.

Alates aasta algusest üle 110 000 Swedbanki kliendi on leidnud paroolikaardile alternatiivi. Kõige levinum valik on Smart-ID, mida eelistasid 60% senistest paroolikaartide kasutajatest. Ligikaudu 30% hakkasid kasutama ID-kaarti ning 10% valisid PIN-kalkulaatori või Mobiil-ID.

Internetipanka lisandus uusi teenuseid, näiteks võimalus allkirjastada kodulaenu lepinguid otse internetipangas. Testimisel on videosilla vahendusel konto avamise võimalus, mis aitab kaasa ettevõtete panganduse toodete digitaliseerimisele ja olemasolevate kliendisuhete arendamisele.