NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 5
17.03.2017 08:20
kuna säästu kaob on see tervitatav uudis
    Näita vanemaid (29) Laadin kommentaare...
    19.03.2017 01:42
    Näeb ette väikest valikut viletsatest aga odavamatest toodetest. Arvanet rahvas naerab Lideli välja , GROSS ongi odav juba ja MAXIMA HYPER lausa kuningliku valikuga
    27.04.2017 16:06
    Lidl on hulgikaup üle kogu maa(EU)-s.Itaaliast santehnika ja toidukaup ka Hispaaniast(see on kvaliteetne).Soomlased söövad ja pole surnud!Need soomlased kes teenivad üle keskmise palka võivad lubada endale ka 3-4 korda kallimat kaupa.Olen toonud ise Eestisse Lidlist ostetud microuuni(12 aastat tagasi),töötab tänaseni,siis maksin 60.- ja Eestis olid hinnad 150-250.-jne.
    27.04.2017 16:29
    Palju on kaupa Eestis müügilt ära korjatud?Ka siin müüdi hobuseliha vorsti jne.
Kommentaar eemaldatud
    17.03.2017 08:59
    On siia vaja peale pagulaste veel ka uusi saksa kauplusi. Hoidke oma pagulased Saksamaal. Paar senti odavama juustu ja õlle eest juudid kohe nõus kodu aa ära andma.
    HEA UUDIS --VAESELE JAH
    17.03.2017 09:27
    AGA ON SINULE SAKSAMAA KEEMIA JA RÄMPS TOIDU SISSE SÖÖTMINE ;; ÄRA SELETA SIIN ,,,
    ET KAUP JÕUAB LENNUKIGA KOHALE!
    VAID SÖÖTE SAKSLASTE ÜLEJÄÄKE ---SÜGAV KÜLMIKUTE KAUPA,, KAS SEE TASUB ---PÕLLUMEESTE RIIGIS HOMME ÄRA ;;
17.03.2017 08:30
Rõõm kuulda :).
17.03.2017 08:30
...AGA nende poodide kasum läheb JÄLLE Eestisit välja.....
    Näita vanemaid (13) Laadin kommentaare...
    17.03.2017 17:12
    oi, aga miks sa oma kauplust ei tee, ise teed toodangu, ise müüd ja ise ostad ka. Ja midagi ei lähe välja.
    18.03.2017 08:13
    Selles on tõde sees et juudid on äruga eurooplasi lohku üritanud tõmmata...aga see tuleneb nende araabialiksust omapärast: ükskõik kuhu sinna lähete üritatakse esialgu 3 või 5x hinda küsida ja tehakse ausad silmad pähe et see on turu odavaim kup.Juudid olod lihtsalt esimesed kes euroopasse inasiooni tegid ja selle nn kelmuskauplemise kultuuri siia tõid k.a juristika jms "õifusmõistmise" valdkond.Juudid on lihtsalt vihatud kuna nad esimesed sulid euroopas...tegelikult on hetkel juba türklased jms kes on samast kultuuriruumist ja sarnase käitumiseetikaga.Pagulaste näol tuleb neid juurde.Juudid hoiavad kokku ka ja nii nende haare järjest laieneb.Kokkuhoidmine tuleb religioosest kaalutlusest millest eurooplasel endil on savi: me äritseme ükskõik kellega peaaasi et pappi tuleb.Teistel kultuuridel see veel nii omane ja nii avatud pole.Meil võiks koolides õpetada igast jura asemel elus toime tulema kaasaegses avatud maailmas kus varitseb igasuguseid ohte meie teadmatuse tõttu.
    27.04.2017 16:14
    Tulumaksud on juba riigiisade teha.Kuhu läheb Maxsima kasum?Millist maksu maksavad pankade kasumisaajad?Jne!
17.03.2017 08:31
Toidukaupade hinnad kukuvad 10-15%, aga poemüüjate palk jääb madalaks.
17.03.2017 08:34
Tegelikult on see üsna mõistlik samm. Rimi jättis ju Säästumarketite kaotamisega tühiku. Ja kui nad ka siin mõistlikku hinnapoliitikat hoiavad, siis arvatavasti klientidest neil puudu ei tule. Mida Rimi oma Minidega peale hakkab, ei tea. Ega tahagi teada.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    17.03.2017 11:09
    Miks Te sonite ?
    Lidl oma solgiga tapab rahva tervise ja kvaliteet toidu tootjad. Lidl myyb r2mpstoittu samasugust nagu McDonaldsis,palju odavamalt
    17.03.2017 16:14
    Kõik poekettid müüvad Eestis ja ka mujal söödamatut toitu,mis haigeks teeb ei maksa rääkida siin kohal ainult ühest poekettist! Küsimus on lihtsalt selles, mis hinnaga keegi oma solgi,mürgi koguse kätte saab! :)
    Minul pole enam õieti midagi nendest poodidest võtta vahet pole, mis poega tegemist on igal pool pakutakse puhast mürki ja seda ka turgudel.
    27.04.2017 16:23
    Kõik kaubaketid hakkavad kohe hindu alandama,sest nende monopol kohe kaob.Ka tööstuskaubad alanevad ja päris tugevalt,arvan et 2-3 korda küll.Konkurendi kartus on Eestis väga hull,sestap pole Lidlit Eestisse lastud.Kaupmehed on oma võimu kokku pannud,ega neid huvitab ainult suur kasum.Meie odavkauplused müüvad ka kehva kvaliteediga toidu ja tööstuskaupa,mille päritolumaa on meist väga kaugel.
17.03.2017 08:38
Kuidagi tõmblev strateegia neil, tulevad- ei tule, tulevad- ei tule. Neil oli Tartus ja mujal enne kv buumi mitmeid krunte ostetud milledel planeeringudki peal, siis otsustati et ei tulda ja müüdi maad korraliku kasuga ära. Nüüd nagu otsast peale?

Üldiselt pole Lidl see mida paljud inimesed (kes sinna sattunud pole) sellest arvavad. On küll odava hinnaga kaupu aga valik kaubaliigiti kohati täiesti olematu.
17.03.2017 08:43
ega see lidl-i konseptsioon säästumarketi omast palju ei erine...........omalajal säästumarket copiti ju otse sealt.
eks lidl-i sisseostud on globaalselt ikka ju hoopis teises suurusjärgus, kuid vaevalt, et seda meie klient oma rahakotiga tunnetama hakkab.......pigem ikka suurendab see omaniku kasumit.
kahju muidugi, et taas maksuraha piiritaha kaob.
kuid maailmas ringirännanuna ütlen...........et pole see lidl mitte midagi erilist
    17.03.2017 09:12
    Selles osas olen sinuga küll nõus, et Lidl pole midagi erilist. Kui ühe korra oled seal need saksa "šokolaadimaitselised tahvlid" ära vaadanud, siis aitab küll. Ei saa aru, miks seda ülistatakse justkui mingit hiilgavat kauplust. Marginaalselt odavam ta võib ju olla.
17.03.2017 08:45
Sellega lõppeb Riimide ja Selverite monopool. Ja loodame et see mõjutab Eesti kaubanduse hinnapoliitika kui turule tulevad Saksa odavad kaubandus kettid ja kauplustes kaupade nomeklatuur muutub mitmekesisemaks. Olek hea kui ka laienek Autonet Bildema ja muud Euroopa kaubandu ketid !!See värskendaks Eestis pakutavate kaupade kvaliteeti ja nomeklatuuri!!
    17.03.2017 10:18
    saad sa seda monopooli lõpetamist kuidagi põhjendad ka? kõigepealt muidugi selgitama, mida sa monopooli all mõtled.
    Lidl on oma olemuselt säästukas (õigemini säästu viksiti lidli pealt), mis tähendab, et hinnapoliitikat see poekett (mitte poeketid, nagu sa väidad) ei mõjuta ja "nomenklatuur" ei muutu mitmekesisemaks, rääkimata kaupade kvaliteedist.
    17.03.2017 11:13
    Lidl oma solgiga tapab rahva tervise ja kvaliteettoidu tootjad. Vaata otsingust" boycott to Israel".
    17.03.2017 16:23
    Kõik poekettid müüvad Eestis ja ka mujal söödamatut toitu,mis haigeks teeb ei maksa rääkida siin kohal ainult ühest poeketist! Küsimus on lihtsalt selles, mis hinnaga keegi oma solgi,mürgi koguse kätte saab! :)
    Minul pole enam õieti midagi nendest poodidest võtta vahet pole, mis poega tegemist on igal pool pakutakse puhast mürki ja seda ka turgudel.
    Igalpool on mürk müügiks, iga nurga peal meid mürgitatakse.
    Võibolla on antud, siis käsk kõiki maha mürgitada.
17.03.2017 08:48
Mujal elanuna ütlen, et Lidl on eriline, kuna sealt poest sai väga palju ostetud. Käisin just seal siiski puuvilju, juustu ja treening riideid ostmas. Lidli treening pluusi maksab 7 eurot . Kohvi jõin Lidli oma. Joon Jakobs kuldset ka praegu. Paljud asjad ikka sentides ja olen samuti õnneilk , et tuleb. Teaksin kohe mida sealt vajaksin.
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    17.03.2017 13:33
    sööja, kui palju on tunduvalt odavam?
    17.03.2017 15:46
    k . saksas on kartuli kilo 8 eurot.
    ja kui sa ütled, et ega ei pea siis kõige kallimat võtma, siis eile vähemalt oli kodumaine laura 1€ kilo. ainuke peaaegu 2€ oli miskine väljamaine varajane.
    miks sa just 2 näiteks tõid?
    17.03.2017 15:53
    Ka Stockmann ja Maxima tulid Eestisse kindla plaaniga konkurentidest eristuda. Kuid peale mõningat tegutsemist ja röögatuid kahjumeid saadi aru et siinsel mikroturul on ainult üks toimiv ärimudel. Täna müüvad kõik sama rämpsu sarnase hinnaga ja pärit on see kõik samadest hulgidest. Ei muutu see Lidl siinses ärikliimas ka millekski eriliseks ega erinevaks. Erinev on vaid logo poe ukse kohal.
17.03.2017 08:51
Selveri jaoks on see ikka korralik pauk, nad on oluliselt teistest kallimad ja turuosa kaotus saab valus olema.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    17.03.2017 10:03
    saksamaal on ju lidli körval edeka, kaufland jne. ei kao eestiski teised poed kuhugi. ainult kes saksamaal lidli kassast läbi käinud asjade kotti vöi kärusse toppimist teab ja vörrelda seda eestis juba kassast läbiläinud kauba "pesasse" jooksmist. algul tundus see saksa värk minule paraja mönitusena. kuidas eestlased selle vastu vötavad, saab näha.
    17.03.2017 10:06
    ega seal lidlis köik asjad odavamad olegi. piim ja leib ja munad ehk küll. aga kallimaid asju on lidliski küllaga, kui kellelegi tundub liiga alandav odavalt osta.
    17.03.2017 10:19
    kui neil üldse tekib mingi hinnavahe
17.03.2017 08:57
ju säästumarket olemas, lidl põhimõtteliselt sama.
17.03.2017 08:58
Siis saate veel juurde neid madalapalgalisi töökohti.
17.03.2017 09:01
mõnusat külma õlut nagunii ei saa ;(
17.03.2017 09:04
Ehh, Võrus oli Lidl ka omale krundi juba välja valinud aastaid tagasi. Ehitus pidi toimuma täpselt samal ajal kui Maxima valmis. Toona asvasid sakslased, et nad ei suuda seal enam konkureerida läheduses olevate Maxima ja Saastamarketiga kuid sellegipoolest valmis peale seda veel paar suurt toidupoodi... Järjekordne on Nöörimaal valminas. Aga mida pole, see on Lidl. Magas lihtsalt oma aja maha...Võrus on ka elanikke koos eeslinnadega veidi üle 20 tuhande.
17.03.2017 09:04
rimi on ikka üks kehvemaid kette, säästukatest loobumine eriti nõme. Samad pisikesed ruumid nüüd kaupu kõrgetele riiulitele tuubitud, hinnad kõrgemad, kvaiteet kahtlane. Riiulite vahel hiilivad igavlevad turvamehed, mõni käib lausa kannul. Klienil tekib ebamugav tunne, nagu oleks ta mingi kahtlustav tüüp. Minge vi..u!
17.03.2017 09:05
mitte aga Maxima või Grossi poodidega.
Lihtsalt pole olemas nii odavat kaupa mida saaks müüa odavama hinnaga kui seda Maxima kipub tegema.
17.03.2017 09:08
Rootsis Lidl küll odav pole võrreldes siin teiste kohalike poodidega. Ok, treeningriided on tõesti odavad ja üllatavalt hea kvaliteediga. Söök aga hinna poolest odav küll pole. Tavakaup, mida iga päev vaja, nt piim, muna, wc paber, puuviljad jne on ikka tavapoest kallimad. Nii maksadki selle odava kauba kinni.
    17.03.2017 11:24
    Mine käi Rootsis ära, siis kõnele millestki! Ma seal üsna mitu aastat tööd teinud ja elanud ning odavamat ketti põle kohanud kui see Lidl. Ja just selle igapäevase osas. See röövel ICA, milline siin maal Rimi ja Saastamarketit peab, see seal Lidlist ligi 40% kallim kõige osas, ja see va COOP, milline siin vana ETKVL-i üles ostnud ja Konsumit ja A&O poodisid käitab, see veel hullem röövel.
    27.03.2017 11:54
    ühinen part24-ga, sest olen üle 10 a rootsis elanud ja asi on täpselt nii... kui on tarvis midagi spetsiaalset, saab muudest poodidest läbi astuda, aga igapäeva kraam on rootsi lidli-s konkurentsitult odavaim ja muuseas osalt ka kohalik... ega ei pea ostma saksa keekse, kes siin räägib säilitusainetest. lisaks saab odavaid treeningriideid ja köögitarbeid jms ulmehindadega.
17.03.2017 09:09
See on tõest hea uudis,soome Lidlis on kaup värske ja eriti odavamad on juur ja puuviljad..ka soome oma kaupa on palju,kui kuskil eestlasi tahad kohata mine Lidlisse,hinnad nagu eestis,kohati isegi odavamad.
17.03.2017 09:09
Lidl on ainult tervitatav nähtus. Neil kaubasortiment mitmekesine ning ka kvaliteetne. Põhiline, et paneb meie suured ärimehed oma ülespuhutud hindadega higistama.
    17.03.2017 11:08
    Mitmekesine? muhhaahaaaaa
    17.03.2017 13:36
    mitmekesine on selline mõiste, mida saab väga mitmeti mõista :D

    kvaliteet on hoopis teine tera ja kui uskuda, et Lidl toob seal mingi hüppe, siis tuleb pettuda.

    kusjuures mulle on jäänud mulje, et Lidl hinnad ei ole nii väga ülespuhutud, ,et peaks meie ärimehed higistama panema.
1 2 ... 5
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega