„Härra Rõivas, kas teie valitsuse ajal likvideeritakse Läänemaale omal ajal tehtud ülekohus ja taastatakse Riisipere–Haapsalu raudtee,“ küsis Ammas.

„Ma arvan, et seda 100%-lise kindlusega väita oleks ennatlik, sest me teame, et see vajab mitte ainult märkimisväärseid investeeringuid, vaid see vajab ka kindlat veendumust, et selle liini käigus hoidmine oleks riigile jõukohane ja et ta on kindlasti soodsam ja mõistlikum kui näiteks moodsate bussidega selle liini doteerimine, mida, ma tean, on ühe võimalusena arutatud,“ ütles Rõivas.

„Ma tean, kui oluline see teema on Läänemaa inimeste jaoks, eriti Haapsalu inimeste jaoks, ja seetõttu on väga oluline, et see teema on koalitsioonileppes adresseeritud, aga selge on see, et meil ei ole mõtet pilduda lubadusi, kus meil ei ole 100%-list kindlust, et see on kestlikult tehtav.“

„Seetõttu ma arvan, et see punkt võib-olla on teie maitse jaoks natuke liiga üldises võtmes või mitte nii kindlas kõneviisis ja tähtaegadega, nagu te sooviksite. Aga see punkt tegelikult tähendab seda, et see läheb valitsusliidu tööplaani, kus on tähtaeg ja vastutaja taga ja kus ka teil parlamendiliikmena on võimalik õigel hetkel hakata küsima, kuhu see asi on jõudnud ja mis sellega teha on võimalik,“ selgitas Rõivas.

Loe pikemalt Lääne Elust.

Riigikogu Reformierakonna fraktsiooni liikme Lauri Luige eestvedamisel moodustati 7.aprillil parlamendis Haapsalu raudtee taastamist toetav saadikuterühm.

Toetusrühma kuuluvad Lauri Luik, Kalle Laanet, Valdo Randpere, Kalle Palling, Rainer Vakra, Jüri Ratas, Deniss Boroditš, Yoko Alender, Enn Eesmaa, Andres Ammas, Igor Gräzin, Raivo Aeg ja Hannes Hanso.

Reformierakonna, Sotsiaaldemokraatliku Erakonna ning Isamaa ja Res Publica Liidu valitsusliit on seadnud koalitsioonileppes eesmärgiks analüüsida regionaalse rongiliikluse taastamist Riisipere-Haapsalu lõigul.