„Tegu on meie firma jaoks sundkäiguga, sest kahjuks surub Taxify ärimudel alla Elektritakso selgelt eristuvat ökoloogilist identiteeti. Vabandame oma klientide ees ja palume meid edaspidi otsida Taxigo mobiiliäpist või meie enda tellimisnumbril 1918,“ lausus taksofirma juht Ermo Kontson.

Elektritakso juhataja sõnul on neil olnud Taxifyga pikka aega probleeme. "Taxify olevat püüdnud ebaausate võtetega üle võtta juhte ja töid, on lepingut rikkudes blokeerinud meie juhtide tegevust ning pole väljastanud lepingujärgseid andmeid,"süüdistas Kontson.

Ühtlasi väidab Elektritakso, et Taxify dikteerib justkui peatöövõtja alltöövõtjale, kuidas ja millist hinna- ja makselahendust nad kasutama peavad. „Taxify käitub turul täpselt nagu taksofirma, mitte kui taksofirmasid toetav tehniline lahendus. On arusaadav, et taksofirmadel pole enam võimalik nendega koostööd teha,“ märkis Kontson.

Elektritakso kaubamärgi all sõidab täna üle 50 takso ja üle 140 taksojuhi. Elektritakso on esindatud Tallinnas, Tartus ja Pärnus.

Taxify: Elektritakso ei aktsepteerinud kaardimakseid

Taxify arendusjuhi Martin Villigi sõnul lõpetati koostöö Elektritaksoga, kuna ettevõtte polnud nõus aktsepteerima klientidelt kaardimakseid.

"Võimalus tasuda lisaks sularahale ka kaardimaksega on üks tingimustest, mida Taxify süsteemis olevatelt taksodelt eeldame lisaks auto tehnilisele korrasaolule ja juhi heale reitingule.
Täname Elektriautot senise koostöö eest ja oleme igati valmis võimalikku koostööd Elektritakso omanikega arutama," selgitas Villig.

Villig lisas, et loodetavasti kasutavad Elektritakso taksojuhid Taxify teenuseid edaspidi iseseisvalt, sarnaselt teistele taksofirmadele, kus omanikud on küll avalikult teatanud Taxifyga ametliku koostöö lõppemisest, kuid taksojuhid on siiski Taxifyga tihedat koostööd.

Taxify tegutseb tänaseks kümnes riigis. Tallinnas on Taxify süsteemis üle 1600 taksojuhi, Eestis on Taxify süsteemis taksosid üle 2000.