?Rasketest aegadest hoolimata, mille põhjuseks oli salmonellabakteri puhang Talleggis, võitsid meie uued tooted klientide poolehoiu,? rääkis Talleggi juhatuse esimees Olle Horm. ?Gruusia šašlõki, Maheda šašlõki ning Grillmixi võtsid tarbijad kohe omaks ? need olid uute toodetena kohe Talleggi suve top-toodete hulgas. Endiselt on suvetop number üks aga Talleggi šašlõkk kanalihast. Valge liha populaarsus on tänu tervislikkusele aasta-aastalt pidevalt ja stabiilselt kasvanud.?

Kõiki Talleggi šašlõkke müüdi suvel 2005 kokku 198,3 tonni, mis on 56,5 % rohkem kui 2004. aastal. ?Ka marinaaditooted on suviti traditsiooniliselt populaarsed,? sõnas Olle Horm. ?Möödunud suvel osteti enim punases marinaadis tooteid: koivad, tiivad jne, kokku 72 tonni. Populaarsed olid ka kanahitid marinaadides, mida müüsime kokku 38 tonni.?

?2005. aasta talveperioodi uudistoodeteks on Pühade ahjukana, Pühade ahjupraad ning Pühade kanarinnak,? rääkis Talleggi müügidirektor Janek Kalbin. ?Muidugi jätkub ka klassikaliste talvetoodete ? ahjukanade, kana- ja kalkunipraadide ning erinevate ahjuvalmistoodete tootmine. Selleks, et talvel saaks suve meenutada, jätkame ka populaarsemate suvetoodete tootmist.?