„Ühiseid sõnumeid ja selget kuvandit, mida ka laiemalt saaks kasutada on kindlasti vaja. Teisalt peab iga visuaali taga olema ka kindel ja lihtsasti arusaadav sisu. Näiteks e-Eesti saavutusi on laialt tutvustatud nii presidendi, sotsiaalmeedia kui ka välisajakirjanduse vahendusel ning siin on visuaali (e-Aino) ja sõnumi vahel selge seos,“ ütles Hunt. „Teisi praegu välja toodud kuvandi ja nn tööriistakasti elemente on arvatavasti tunduvalt raskem lahti rääkida ja sihtrühmale omaseks teha. Samas võiks käesolev diskussioon keskenduda pigem pakutud väärtuste ja strateegia hindamisele ning vähem visuaalse identiteedi meeldivusele. Strateegia on see, mille põhjal peab lisanduma erinevate partnerite poolt hiljem toodetav sisu.“

„Eesti kui sihtkoha tutvustamisel on Tallink teinud läbi aastate mitmeid turundus- ja sotsiaalmeediakampaaniaid,“ jätkas Hunt. „Neist vast kõige tuntum on pooleteise aasta tagune Epic Estonia, mis kavandati ja viidi läbi koostöös EASi turismiarenduskeskusega ja pärjati hiljem mitme auhinnaga. Oma soovi tulla Eesti erinevaid paiku ja ettevõtmisi sotsiaalmeedia kaudu tutvustama esitas 6550 rootslast, kellest hiljem valiti välja 97. See turismikampaania jõudis lõppkokkuvõttes kolme miljoni rootslaseni ja väljendus selgelt ka Tallinki reisijate numbrite ning Tallinna ja erinevate Eesti paikade külastatavuse tõusus.“