Soomes Mayer Turku laevatehases valmiv alus peaks plaani järgi esimese liinireisi Helsingisse tegema juba järgmise aasta 29. jaanuaril. Praegu on ehitajail käsil siseviimistlustööd.

Megastarist saab esimene Läänemerel veeldatud maagaasiga (LNG) sõitev reisilaev, mille müratase ja vibratsioon on järelevalveinsener Virgo Vinkeli sõnul oluliselt väiksem. Kahekütuseline mootor tähendab seda, et laev käivitub küll diislikütusega, kuid lülitub mõne minutiga gaasile ümber. „Heitgaaside hulk on viidud miinimumini, LNG-ga ei paiska me õhku peaaegu üldse väävli- ega lämmastikuosakesi.” Vinkel selgitas, et laev kasutab ühe päevaga ehk kuue sõiduga u 140 kuupmeetrit LNG-d ja punkerdamine korraldatakse mõlemal pool sadamas paakautodega. Soomes on tarnijaks Skangas ja Eestis Tallinkiga samale omanikule Infortarile kuuluv Eesti Gaas.