Baltic Princess on Tallinkile juba kuues uhiuuena tellitud reisilaev, mille firma on toonud Läänemerele viimase kuue aasta jooksul.
Tallink Grupi juhatuse liikme Andres Hundi sõnul on Baltic Princess ehitatud Põhjamaade kõrgeid laevaehituse standardeid järgides, mis teevad laeva säästlikuks ja keskkonnasõbralikuks ning tagavad ohutu ja samas ka mugava laevareisi.
Uue laeva juures lähtuti reisijate ootustest, täiustades laeva siseehitust, et pakkuda head minikruiisielamust.
„Tallinkil on täna Läänemere uusim kõrgekvaliteediline laevastik, mis on kahtlemata tugevaks eeliseks ettevõtte edasise positiivse tulemuse ja jätkusuutlikkuse tagamisel,“ lausus Hunt.
Baltic Princess on 212 meetrit pikk, 29 meetrit lai ning 2800 reisijat ja 1130
liinimeetrit sõidukeid mahutav kruiisilaev.
Laeval on 927 kajutit, kokku 12 erinevat restorani ja baari, kolm kauplust ja üle 450-kohaline konverentsikeskus.
Lastele on mõeldud mängude tuba ja spetsiaalne lasteala. Laev suudab arendada kiirust kuni 24 sõlme.
Ligi 2,58 miljardit krooni suurust projekti finantseeris 2,06 miljardi krooni suuruse laenuga pankade sündikaat kuhu kuulub HSH Nordbank, Nordea Pank, SEB Pank ning Euroopa Investeerimispank.
Baltic Princess alustab plaanide kohaselt Tallinna-Helsingi liinil 15. juulil 2008.aastal, kus vahetab välja Tallinki eelmise uusima kruiisilaeva, 2006. aastal
valminud M/L Galaxy, mis suundub Turu-Stockholmi liinile. Galaxy vahetab seal omakorda välja M/L Silja Festivali, mis suunatakse Riia-Stockholmi liinile M/L Vana Tallinn asemele. Seega tähendab Baltic Princessi tulek uut ja paremat laeva
ühekorraga kokku kolmele liinile.
Ehitamisel on veel üks kruiisilaev, mis valmib Aker Yards'i laevatehases järgmisel aastal.