Kui 2017. aasta neljandas kvartalis oli üksuse kahjum kaks miljonit eurot, siis nüüd oli tulemuseks ümmargune null. Selverite kasum kasvas 2,6 protsenti, 5,8 miljoni euroni. Kaubamajade kasum kasvas ligi veernadi võrra 2,8 miljoni euroni. Autokaubanduse kasum kasvas 16,5 protsenti, 600 000 euroni. Et kinnisvarakasum kukkus 6,03 protsenti, 2,3 miljoni euroni, kahanes kontserni maksueelne kasum aastaga 5,1 protsenti, 11,6 miljoni euroni.

Jalatsikaubanduse käive kahanes 14,7 protsenti, kuid kõigi ülejäänud üksuste oma kasvas. Suurimat käibekasvu näitas 7,3 protsendiga kinnisvara, järgnesid 5,6 protsendise kasvuga Selverid, 2,8 protsendiga autokaubandus ja 1,8 protsendiga kaubamajad.

Mullu neljandas kvartalis jätkas grupp tugevate müügitulemustega, teatas ettevõte börsiteates. Kõige rohkem kasvatas müüke supermarketite segment, mis sai novembris lisa kahe uue Selveri kaupluse näol Tallinnas. Kaubamaja õnnestunud müügikampaaniad ning I.L.U. eduka uue e-poe käivitamine kergitasid kaubamajade segmendi müügitulu ja kasumit võrreldes 2017. aasta viimase kvartaliga. Aasta kokkuvõttes tegid väga eduka aasta autokaubanduse ning supermarketite segmendid, suutes kasvatada müüke ning parandada kasuminumbreid. Grupi e-poodide müügitulemused kasvasid 2018. jõudsalt, seejuures kasvud ületasid endiselt Eesti e-kaubanduse müügistatistikat.

Grupi tööjõukulud kasvasid aastaga 8,7%, seejuures kasvas grupi töötajate keskmine palk 6,1%.

Neljanda kvartali kasumit mõjutasid kinnisvarainvesteeringute ümberhindlused. Kinnisvarainvesteeringute väärtus 2018. aastal kasvas, kuid kasv jäi pisut alla 2017. aasta kasvule, mille tulemusena positiivne mõju maksudele, finantskuludele, –tuludele ning kulumieelsele kasumile (EBITDA) oli 2018. aastal miljon eurot väiksem.