"On variant, et teeme eraldi operaatorhanke, aga ka TS on valmis ka ise opereerima. Võin aga öelda, et me just ei põle ambitsioonist ise opereerimist korraldama hakata," vihjas Holsmer.

Endiselt õhus ka variant, et.operaatorina jätkaks praegune teenusepakkuja, Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii tütarfirma Väinamere Liinid, kellel on väljatöötatud piletimüügisüsteem, kogemused ja meeskond.

Ärileht kirjutas täna, et Tallinna Sadama juhatuse liige tõttas juba eile, paar tundi pärast hanke võitja väljakuulutamist lennukile, et ühe praamiehitajaga lepingut sõlmida. Ärilehe teadaolevalt  on see just Türgi laevaehitaja, kellelt tellitakse kaks parvlaeva ning ülejäänud kaks praami tellitakse kas Soomest või Poolast.

Sadam teatas täna, et uued parvlaevad projekteerib Norra firma LMG Marin, mis on projekteerinud kümneid Norra vetes seilavaid reisiparvlaevu. LMG Marine kinnitusel on tänased tähtajad uute laevade valmimiseks laevanduses tavapärased ja ajaliselt piisavad.