„Operatiivseid otsuseid võetakse vastu jooksvalt. Parvlaev Harilaid teenindas eile laevaliiklust Hiiumaa liinil ligi 20 tundi. Laeva meeskonna liikmed vajavad puhkust, et alustada uuesti varahommikul. Öötundideks jäi vaid 5 tundi," ütles Arro.

Tema sõnul ei ole laeva meeskondade vahetamine nii lihtne, kui see võiks tunduda.

„Iga laev on pisut spetsiifiline ning meeskondadel on läbitud laevapõhised koolitused ja turvalisuse tagamise õppused. Kõrgelaid seisab sadamas ja sellel on peal vaid vaht, kes valvab. TS Laevad on alustanud läbirääkimisi SLK-ga parvlaeva Kõrgelaid prahtimiseks. Loodame saada kokkuleppele päeva jooksul, et laev saaks juba õhtul alustada liini teenindamist," rääkis Arro.

Täna keskpäeval tuli teade, et TS Laevad saavutas kokkuleppe SLK-ga.

"Meeskond on alustanud ettevalmistusi, et parvlaev Kõrgelaid saaks alustada liiniliikluse teenidamist. Laev väljub Rohukülast õhtupoolikul," ütles Sirle Arro.

Ärilehe lugeja kirjeldas öist olukorda sadamas ning küsis mitmeid teravaid küsimusi praamiühenduse ning hiidlastesse suhtumise teemal. Loe lugu siit.