Taxify asutaja Markus Villigu sõnul on Hollandi turule sisenemine ettevõtte jaoks märgilise tähendusega. “Amsterdami laienemine on meie jaoks väga oluline ning seepärast oleme märkimisväärselt investeerinud nii oma meeskonda kui ka sealsete taksojuhtide koolitamisse,” ütles ta.

Seni Ida-Euroopas kiiret kasvu näidanud Taxify on hiljutise täiendava investeeringu toel jõulimalt sisenemas ka Lääne-Euroopa turgudele. “Usun, et meil õnnestub korrata Taxify edulugu ka suurel Hollandi turul. Senine statistika näitab, et Taxify kasutajad saavad kinnituse takso saabumisest 10 sekundi jooksul ning auto ise jõuab kohale 4 minutiga. Olen kindel, et koostöös Aemstel Taxi’ga suudame samasugust teenust pakkuda ka Amsterdami taksoklientidele,” lisas Matthijs Draijer, Taxify esindaja Hollandis.

Alates 2014 sügisest on Taxify keskendunud innovatiivse koostöömudeli välja töötamisele, mis sobiks nii Hollandi taksodispetšeritele kui ka taksofirmadele. Amsterdami turule sisenemisega soovib ettevõte muuta Hollandi taksoturgu avatumaks ja kaasaegsemaks ning pakkuda klientidele mugavamat teenust.

Taxify on Eestis 2013 aastal asutatud tehnoloogiaettevõte, mis tegeleb takso tellimise mobiilirakenduste ja dispetšertarkvara arendamisega. Taxify valiti 2014 aasta parimaks mobiilirakenduseks ja lisaks oli ettevõtte Ajujahi konkursi publiku lemmik. Taxify tegutseb Lisaks Eestile tegutseb Taxify Soomes, Lätis, Leedus, Valgevenes, Gruusias, Poolas ning nüüdsest ka Hollandis.