Taxify strateegia on kasvada Kesk- ja Ida-Euroopa turuliidriks ning sellel teel olid seni puudu Poola pealinn Varssavi ja Slovakkia pealinn Bratislava. Mõlemas linnas alustas Taxify tegevust paarisaja erajuhiga ja lähiajal on plaanis platvormile lisada ka mõned taksofirmad, et pakkuda kliendile mitmekülgset autovalikut. Konkurentidega võrreldes pakub Taxify autojuhtidele soodsamaid komisjonitasusid ja sõbralikumat kohalikku klienditeenindust.

Aafrika on sellel aastal Taxify jaoks kõige kiiremini kasvav uus regioon ja senise 3 riigi Lõuna-Aafrika, Keenia ja Ghana järel käivitasid nad eelmisel nädalavahetusel teenuse Nigeeria pealinnas. Lagos on Aafrika suurim linn, kus elab pea 20 miljonit inimest ja juurdekasv on jätkuvalt väga kiire, sest inimesed tulevad suurlinna tööd otsima. Aafrika linnades puudub ühistransport pea täielikult ja kuritegevus on suur, mis loob head eeldused usaldusväärse sõiduteenuse pakkumiseks.

"Lagoses on algus olnud väga kiire - tegime esimese nädalaga sama palju sõite kui avamise järgi Johannesburgis viiendal nädalal ja Tallinnas kuuendal tegevuskuul. Meil on Lagoses tuhanded juhid ootejärjekorras, et platvormiga liituda ja laiendame hoogsalt kohalikku meeskonda" kommenteeris Taxify asutaja Markus Villig.

Taxify on 2013. aastal asutatud eestimaine tehnoloogiafirma, mis arendab ülemaailmset taksode ja sõidujagamise platvormi. Taxify tegutseb 22 linnas 18 erinevas riigis vahendades aastas kümneid miljoneid sõite. Firmas töötab 70 inimese ja kiire kasvu finantseerimiseks on kaasatud 2 miljonit Eurot riskikapitali, olles selle näitajaga maailmas kõige efektiivsemalt opereeriv transpordivaldkonna mobiilirakendus.