Taxify vilistab küberturvalisusele ja keskendub pigem välisturgudele laienemisele
Taxify pakub oma teenust ka äriklientidele, kuid Geeniusele saabunud vihje põhjal teeb seda parooliturvalisust ignoreerides. Näiteks ei saa ärikliendid ise enda parooli vahetada ja peavad selleks helistama klienditeenindajale, kes seejärel soovitud parooli määrab, kirjutab portaal geenius.ee.
Taxify pressiesindaja Marilin Noorem sõnas, et hetkel on põhirõhk uutele turgudele laienemisel ning ärilahendusi hakatakse üle vaatama tuleva aasta esimeses pooles. Ta lisas, et uutele turgudele laienemine nõuab palju arendustööd, kohandamist ja uute funktsioonide väljatöötamist, seega on ettevõte otsustanud kõik ärilahendust puudutavad arendused jätta ühe projekti alla järgmisesse aastasse.
Kuna aga parooli vahetamiseks tuleb rääkida klienditeenindajaga, tekitab see olukorra, kus kliendiga mitte seotud inimene teab ka tema parooli, mis annaks talle teoreetiliselt võimaluse suvalisel hetkel kontole logida ja seal meelepäraseid toiminguid teha. "Taxify usaldab oma töötajaid," sõnas Noorem ja lisas, et ettevõtte enda adminpaneel hoiab logi kõikidest toimingutest.