Taxify Eesti operatiivosakonna juht Martin Järve ütles, et alates 23. aprillist muutub Taxify kategooria baashind, alustustasu kasvab 20 sendi võrra ning ootetasu 2 sendi võrra. Kilomeetrihind jääb samaks.

"Jälgime pidevalt nõudluse ja pakkumise suhet ning klientide ja juhtide tagasisidet. Seekordne otsus sündis pärast möödunud nädalal Taxify juhtide seas läbiviidud küsitlust, kus palusime juhtidel hinnata baashindade ja dünaamilise hinnakomponendi olulisust," selgitas Järve. Arvestuste kohaselt kasvab muudatuse tulemusena juhtide teenistus 10%.

"Ühtlasi muutsime juhtidele kehtivat boonussüsteemi paindlikumaks ja laiemale ringile kättesaadavamaks, asendades nädalaboonused päevaboonustega," ütles Järve.

Taxify uus, alates esmaspäevast kehtima hakkav hinnakiri

Autojuht: nad tõstsid hinda, sest keegi ei sõida enam hinnakordajata alas

Taxify juhte esindav Olavi ütles, et muudatus pole siiski see, mida oodati. "Muutus tehti kuna lihtsalt keegi enam ei sõida Taxifyd ajal, mil pole kordajaid. Juhid soovivad ikka alustustasuks 1,55 eurot, kilomeetrihinnaks 0,39 eurot ja ootetasuks 0,10 eurot. Samal ajal tuleks kordajaid vähemaks võtta," ütles ta.

Taxify juhtkonna ja autojuhtide vaheline probleem sai alguse aasta alguses, kui firma võttis kasutusele uue dünamiilise hinnastamise, mille põhimõte on pakkuda juhile võimalust jälgida reaalajas muutuvat nõudluse taset ning pakkuda seeläbi klientidele hetkeolukorra järgi lühemat ooteaega ja õiglasemat hinda. Süsteem näeb ette, et piirkonnas, kus nõudlus on suurem, on hind kõrgem. Piirkonnas, kus kliente on vähe, tuleb sõita baashinnaga ehk 0,99-eurose alustustasu ja 0,32-eurose kilomeetrihinnaga.

Taxify autojuhtide sõnul vähendas uus hinnasüsteem nende sissetulekuid 30%, sest paljud sõidud tuli teha baashinnaga.