Neto jaemüük kasvas O'Key Groupil 2010. aastal 81,7 miljardi rublani ehk 21,9%. IV kvartali jaemüük kasvas 20,9%, 24,1 miljardi rublani, vahendab aripaev.ee.

"O'Key demonstreeris kindlat jaemüügikasvu nii kvartaalses kui ka aastases võrdluses," ütles O'Key Groupi tegevjuht Patrick Longuet pressiteates. "Üleüldine jaemüügikasv oli tingitud meie laienemisprogrammist. Pärast 2009. aasta IV kvartalit oleme taas märganud kvartaalse kasvu kiirenemist, mis lisab tulevikku vaadates kindlust."

2010. aastal avas ettevõtte 11 uut poodi, neist 7 hüpermarketit ning 4 supermarketit, ning suurendas müügipinda 23,6% võrra. Läinud aasta lõpuks kuulus kontserni 57 poodi, mille müügipindala küündis 287 000 ruutmeetrini.

O'Key aktsia hind Londoni börsil sulgus reede õhtul 13,50 dollari peal, olles tõusnud IPO hinnaga võrreldes juba 22,7%. Aktsiat katvast viiest analüütikust kolm soovitavad seda osta ning kaks hoida.