Möödunud nädalal teatas maanteeamet, et järgmiste suurte ehitusprojektide, Rail Balticu, Kose-Mäe tee ja Tallinna ringtee ehitusprojektide ajaks on ehitustööde lähedal asuvates karjäärides kõigi projektide katmiseks alles liiga vähe liiva, kruusa ja lubjakivi, kirjutas ERRi uudisteportaal.

Maanteeameti juhtivspetsialist Tõnis Taggeri rääkis "Aktuaalsele kaamerale", et pikamaa vedudega kaasneb ka oluline keskkonnamõju ning tema sõnul on vaja kiiresti välja saada maavara uuringute patiseisust.

Geoloog Alvar Soesoo sõnul on teadlastel küllaltki hea ülevaade teede ehituseks vajalikest maavaradest ning ta nõustub, et probleem võib tõesti tekkida maavarade transportimisega.

"Et riigi majandust turgutada, pensione maksta ja enam-vähem sama elukvaliteediga edasi minna, peame kindlasti leidma uued maavaraartiklid," rääkis Soesoo ERR-i raadiouudistele.