Vihmaperioodile vaatamata on suvised teetööd käimas täie hooga. Mõneti kärbib esialgseid plaane eelarve kokkuhoiukava.

Maanteeameti avalike suhete osakonna peaspetsialisti Allan Kasesalu sõnul vähendatakse jooksvaks aastaks mõeldud investeeringuid kokku 237 miljoni krooni ulatuses. Seega jõuab sel aastal teedeehitusse 3,382 miljardit krooni.

Seoses säästueelarvega jäetakse praegu ära Paldiski mitmetasandilise ristmiku ehitus, muude objektide puhul vähendatakse tänavusi väljamakseid ja lükatakse need edasi järgmisse aastasse.

Sajad kilomeetrid

Esialgse plaani kohaselt kavandati selleks aastaks kattega teede remonttöid 221,4 km ning kruusateede katteehitust 99,7 km ulatuses. Uutest teedest on plaanis lõpetada 12,4 km ulatuses Matsuri-Sesniki maanteelõik. Suurimas ulatuses parandustöid oli plaanis Harju maakonnas – 52,3 km ulatuses.

Remonditavatest teelõikudest seitse on pikkusega enam kui kümme kilomeetrit, samas on need ehitustööd planeeritud kahe aasta lõikes, alustatuna 2007. aastal või esialgselt kavandatud lõpptähtajaga järgmisel aastal. Neist pikima, 16,6 km pikkuse Rõngu-Otepää-Kanepi lõigu ehitustööd peaksid graafikujärgselt olema viidud lõpule tänaseks.

Pikemaid teetöid on oodata ka Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme maanteel 16,4-kilomeetrisel Rõhu-Puhja lõigul, mis peaks valmima järgmisel aastal.

Suurematest objektidest lõpetatakse lähiajal Tallinna-Tartu maanteel asuv Vaida-Aruvalla lõik. Tallinna-Narva maantee olulisematest töödest alustatakse 1. oktoobril ehitustöid Kukruse-Jõhvi lõigul, ammu kõneaineks olnud Taru maantee Mäo möödasõidu ehitustöid aga septembris.