Programmi pürgivad ettevõtted soovivad enim leida hea suhtlusoskuse, varasema müügikogemusega noori, kes suudaks nende tooted viia Skandinaaviast Austraalia ja Jaapanini, teatasid programmi läbiviijad.

Programmi juhi Anu-Mall Naaritsa sõnul otsivad hetkel samuti programmi kandideerivad 40 ettevõtet enim müügijuhte Norras, seejärel Rootsi, Taani ja Suurbritannia turu jaoks.
„Kuid erinevaid Eestis valmistatud tooteid soovitakse uute ekspordi müügijuhtide abiga müüa ka näiteks Jaapanisse, Hollandisse, Austraaliase ja Lõuna-Koreasse,“ märkis ta.

Naaritsa hinnangul on ekspordi müük kindlasti perspektiivis tulus töö, kus lisaboonuseks pidev reisimisvõimalus. Lisaks saavad noored enamasti vastutuse ühe või mitme turu üle, kus neil avaneb võimalus algusest lõpuni ehitada üles oma edukalt toimiv müügisüsteem.

Tänavuaastase Ekspordirevolutsiooni programmi vastu on tõsisemalt huvi tundnud metalli- ja puidutootmisettevõtted ning masinatööstused. Mitu firmat pürib programmi ka toiduainetetööstusest ja trükitööstusest, samuti on esindatud tekstiilitööstus.

Piirkondadest on kõige rohkem ettevõtteid Harjumaalt, järgnevad Tartu-, Järva-, Lääne-Viru-, Lääne- ja Põlvamaa.

Ekspordirevolutsiooni programm, mida finantseerivad EAS ja Euroopa Sotsiaalfond ning viivad ellu Marketingi Instituut ja ITM Worldwide. Programmi, mida kaasrahastavad EAS ja Euroopa Sotsiaalfond, kandideeris 2011. aastal 70 ettevõtet ja üle 500 noore.