Müügitulu ja ärikasumi kasv saavutati Tele2 Eesti müügi- ja turundusdirektori Kristjan Seema sõnul erinevate tegurite koosmõjul. „Eestlaste internetikasutus välismaal kasvas möödunud aastal 760%. Ainuüksi juulikuu jooksul rändluses tarbitud mobiilse andmeside maht ületas terve 2016. aasta välismaal tarbitud kogumahu," nentis Seema. Ta lisas, et superministeeriumi ühishoonesse kolinud nelja ministeeriumi ja nende allasutuste sideteenuste ühishanke võit kasvatas märkimisväärselt Tele2 turuosa avalikus sektoris.

Tele2 jaoks on oluline muuta tehnoloogia innovatsioon kliendi kasuks. „Tõime esimesena Eestis turule toote, mille müük ja teenindus toimub ainult internetis. Oleme digitootega Snäpp täielikult tabanud tarbija ootusi - teenus on lihtne, hinnad läbipaistvad, puuduvad tähtajalised lepingud ja kõik toimingud saab teha veebis. Tõstsime uuendusliku lähenemisega teenuste müüki internetis kolmekordselt võrreldes 2016. aastaga," selgitas Seema innovaatilise teenuse olemust.

„Möödunud aastal viisime lõpule ettevõttesisese müügi- ja arveldussüsteemide uuendamise, mis võimaldab olla paindlikum tootearenduses ja teenindada kiiremini kliente. Lõpetasime ulatuslikud võrguehitustööd ja laiendasime 4G leviala, püstitades üle Eesti rohkem kui 400 uut tugijaama," sõnas Seema ja lisas, et tänavu on fookuses 5G võrgu ettevalmistused, digitaalsete teenindus- ja müügikanalite arendamine ning ärisegmendis näeme võimalust kaasajastada ettevõtete tänaseid sidelahendusi.