Autotootja kaotab jätkuvalt elektriautosid tootes raha. Ettevõttel on kaelas uurimine, kuna Tesla autopiloodi tarkvaraga autoga sõitja hukkus liiklusõnnetuses.

Läinud nädala avalikustas Musk plaani laiendada ettevõte elektrimootoriga veoautode ja busside tootmise ärisse ning ka kaasomandis autode ärisse.

Eile ütles Musk, et plaan läheb käiku kolme aasta jooksul ja enamuses rahastatakse seda autode, iseäranis Model 3 müügist saadavast rahast. See mudel peaks müügile tulema 2017. aastal.

Mõned analüütikud on kahelnud Model 3 kasumlikkuses. Musk ütles, et tema ootuste kohaselt peaks see auto tekitama aastas 20 miljardi dollarilise käibe, kui tootmine jõuab tasemele 500 000 autot aastas.

„Sellega saab üsna kõvasti rahastada,“ ütles Musk lisades, et kõik uued plaanitud sõiduvahendid ei lähe töösse üheaegselt.

Musk pööras tähelepanu koos Panasonicuga arendatavale 5 miljardi dollarilisele akutehasele. Tehas peaks andma akud umbes 1,5 miljonile autole aastas ning 2020. aastaks võiks akukulu langeda 100 dollarile kilovatt-tunnist.

Rivaal General Motors teatas, et nemad eeldavad 35 000 dollarit maksvale Chevrolet Boltile akukulu langust 145 dollarile. General Motors töötab akusid koostöös LG Chemiga. Bolt peaks turule jõudma juba sel aastal ehk ligi aasta enne samas hinnaklassil olevat Tesla Model 3.