Neli viiest testitud autost said ühe laadimisega läbitud vähem kui 70 kilomeetrit. Nendeks autodeks olid BMW i3, Nissan Leaf, Renault Zoe ja Mitsubishi i-MiEV, kirjutab Auto Bild oma eile ilmunud numbris.

Ainsana suutis märkimisväärsed 200 kilomeetrit oma suure aku najal läbida testi kõige kallim elektriauto, Tesla Model S.

Kõige nõrgema tulemusega sõiduulatuse osas esines Renault, mis suutis ühe laadimisega läbida vaid 58,9 kilomeetrit.

Ajakirjanike hinnangul tähendab selline sõiduulatuse vähenemine seda, et Saksamaa oludes keskmise igapäevase läbisõidu puhul võivad elektriautod vajada täiendavat laadimist.

Lisaks sõiduulatusele hinnati ajakirja testis ka autode pidureid, juhitavust, soojenemist, turvavarustust ja hinda.

Testi tulemused sõiduulatuse osas:

Tesla Model S, 85 kWh aku, ametlik sõiduulatus 502 km, talvetestis 206 km
Nissan Leaf, 24 kMh aku, ametlik sõiduulatus 199 km, talvetestis 69,1 km
BMW i3, 21,6 kWh aku, ametlik sõiduulatus 130 kuni 160 km, talvetestis 61,4 km
Mitsubishi i-MiEV, 16 kWh aku, ametlik sõiduulatus 150 km, talvetestis 61,3 km
Renault Zoe, 22 kWh aku, ametlik sõiduulatus 100 bis 150 km, talvetestis 58,9 km