"Mitte Eesti Rahva Muuseum või sotsiaaldemokraatlikud ulmelised maksuerisused ei ole regionaalpoliitika, vaid neljarealine Tartu maantee. See oleks parim regionaalpoliitiline meede, mis mõjuks korraga vähemalt poolele Eestile," leidis Palts.

"Tee ehitamisel lisanduks veel ajutine majanduse ergutamine ehituse perioodil, tööd ja palka oleks suurel hulgal ehitusega seotud firmadel ja inimestel vähemalt viis aastat," lisas ta.

"Kui ehitaksime seitsme aasta jooksul valmis neljarealised teed Tallinnast Narva, Pärnusse ja Tartusse, rajaks samadel suundadel kiire raudtee, mis ühendaks linnad otse Tallinna lennujaamaga, investeeriksime jõuliselt sotsiaalmaksulae kehtestamisse ning teeksime mõned nipet-näpet teod spordi ja kultuuri arendamisse ning sellistesse vidinatesse nagu e-kodakondus, siis halvimal juhul õnnestuks meil tõsta Eesti laenukoormus poolele Euroopa Liidu keskmisest tasemest," osutas Palts Eesti praegusele madalale laenukoormusele.