"Põhjus ei ole niivõrd euro tulek, kui aasta algus, kui alati sellised võimlemised algavad, kuna inimestel on rahad otsas ning kütust tarbitakse vähem. Lisaks tõmbab hindu alla ka konkurents ning musta kütuse osakaalu kasv," lisas Saks.

Saks lisas, et olgugi, et hinna muutused on 0,003 eurosenti, tekib sellest ikkagi hinnaeelis ning klient seda siiski tähele paneb.

"Paljud firmad ei ole ju veel jõudnud ka oma taristut niimoodi valmis seada, et hindu saaks näidata kolm kohta peale koma. Need, kellel puudub selline võimalus, vaatavad kogu käimasolevat tõenäoliselt pealt," sõnas Saks.

"Minu isiklik arvamus on, et need sendiosade muutused on ikkagi seotud turunduskampaaniate ning kliendikompamistega. Samas ma ei saaks öelda, et jutt maailmaturuhindade tõusmisest oleks vaid kattevari praegusele tegevusele," kinnitas Saks.

Saks lisas, et temal on väga raske kommenteerida, millise strateegiaga iga firma oma hindasid kujundab ning neid kliendile näitab.

"Kindlasti on ka neid kliente, kellele meeldib, et kaks korda päevas hindu muudetakse odavamaks," lausus Õliühingu juht.

Saks lisas veel, et eks kõik praegu toimuvad tegevused on seotud käimasoleva turuvõitlusega, mille osa on ka kindlasti musta kütuse olemasolu turul.