Lisandväärtuse suurendamise alguspunkt on kvaliteetne toode. Hinna hoidmiseks tuleks kliendile tuua eri taustaargumente. Olgu selleks kas kõrgendatud tarnekindluse tagamine, erakordselt lühikesed tarneajad või püüe spetsialiseeruda kliendile olulistele toodetele. Sinna juurde tasub jälgida, milliste klientidega koostöö käib. Premium-klassi puhul õnnestub need argumendid kergemini kõrgendatud lisandväärtuseks vahetada.

Teisalt peab samal ajal parandama efektiivsust. Tootmisel tundub olevat lihtne võluvits kiirem tehnoloogia paranenud automatiseeritusega. Rauast lahenduse realiseerimisel saab Eesti ettevõtja jaoks tõkkeks investeerimisvõime piiratus. Seetõttu pahatihti efektiivsuse parandamine siinkohal lõpeb. Unustatakse, et peale tehnoloogilise efektiivsuse tuleks keskenduda märksa rohkem protsessi efektiivsusele. Kapitalimahukuselt on väljakutse väiksem ja tihti on rahas mõõdetav tulemus samaväärne. Ent Eesti probleem on protsessijuhtimise madal tase.