Tariifid olid Kochide jaoks väidetavalt viimaseks veetilgaks klaasis. Vennad on alati toetanud konservatiivseid ideid ja Vabariiklaste parteid. Grupil on plaanis lobistada, harida aktiviste, osta meediapinda ja tellida analüüse. Kochi võrgustikku kuuluvad Americans for Prosperity, Freedom Partners ja Libre Initiative on kõik teatanud, et nad on Trumpi tariifide vastu. Planeeritav PR-rünnak on suunatud vaba kaubanduse kasude promomiseks.

James Davis, kes on Freedom Partnersi asepresident, ütles: „Kaubandus tõstab inimesed vaesusest välja ja parandab elusid. See on USA tulevikku silmas pidades oluline. See on oluline ka meie klientide, töötajate ja ettevõtete jaoks. Tariifid ja teised kaubandustõkked teevad meid vaesemaks. Nad kergitavad hindu eriti neile, kes vähem maksta jõuavad."

Grupi sõnum on, et ehkki Trump on teinud riigi majandusele ka väga positiivseid otsuseid, siis tariifide kehtestamine on seda progressi peatamas ja ei taga Ameerika täieliku potentsiaali saavutamist. Nad ütlevad, et nad on paremaid variante kaubanduslepete osas läbirääkimiste pidamises, selle asemel, et karistada Ameerika tarbijaid ja ettevõtjaid kõrgemate tasudega.

Valge Maja andis teada, et plaanivad 25-protsendiliste tariifidega edasi minna. Euroopa vastas sellele kiiresti omapoolsete sammudega, kui keerati peale terase, riisi ja isegi plätude tariife. Kochide kampaania kestab mitu aastat ning kattub Trumpi võimaliku tagasivalimise kampaaniaga 2020. aastal.