Senisest suuremat rõhku paneb Rimi pakkumises olevate toodete soodsatele hindadele, teatas Rimi.

Rimi Eesti turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul kuulutati uue visuaalse kontseptsiooni leidmiseks eelmise aasta sügisel välja konkurss, mille võitnud lahenduse esitas Eestist pärit agentuur Age McCann.

“Uus kampaania pidi kindlasti erinema meie konkurentide soodusmüükidest. Tulles turule analoogsete nimedega nagu näiteks „Turupäevad“ või „Hiiglasepäevad“ oleks suur oht, et uuele kampaaniale ei pöörata piisavalt tähelepanu,” kommenteeris Mägioja võitjaks valitud kampaania eripära. Mägioja sõnul ootab Rimi kampaania ajal 40-protsendilist käibekasvu võrreldes analoogse perioodiga, mil kampaaniat ei toimu.

Senisest enam on Tudish Piip! kampaania puhul tegeletud kaupade võimalikult soodsa hinna pakkumisega. Kampaania käigus tulevad müügile soodushinnaga kaubad kõikidest tootegruppidest – alates toidukaupadest ning lõpetades grillimiseks vajalike toodetega.

Kokku tuleb soodushinnaga müüki pisut enam kui 500 erinevat tooteartiklit ning keskmine hinnasoodustus on toidukaupadel 25-40% ja esmatarbe ning tööstuskaupadel 45-70%. Kampaaniaks on spetsiaalselt sisse ostetud ka tavasortimenti mitte kuuluvaid tooteid. Näiteks on võimalik osta Pampers Megapack kampaaniapakki, kus on tavalisest 80% rohkem mähkmeid. Suveks valmistujatele on ülisoodsate hindadega pakkumises telgid, õhkmadratsid, grillimistarvikud ja rannarätikud, mis on tavahinnast kuni 89% soodsamad.

Tudish Piip! on hoogsa värvilahendusega müügikampaania, mille märk tähistab eelkõige kampaaniat ennast. Kampaania visuaal, mis meenutab samaaegselt nii nais- kui meessoo sümboliseerimiseks kasutatavaid märke, viitab soodusmüügi universaalsusele. Samal ajal kätkeb märk endas ka soodusmüügi olemust. Kindlale alustalale toetuv konks jõuab lõpuks noolega alla, mis annab mõista hindade ülisoodsast tasemest.

Kampaania nimi Tudish Piip! on tuletatud helidest, mida me kuuleme enda ümber. Igale poe külastajale on kassast tuttav „piip”, mis järgneb toote skaneerimisele. „Tudish” on pisut vähem äratuntav. Kui hästi kuulata võib sellise kõla anda helile, mida kuuleme kui näiteks kaup asetatakse kassalindile.

Rimi Food Eesti AS kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 216 kauplust, sealhulgas 31 hüpermarketit (neist 8 Eestis), 57 supermarketit (neist 5 Eestis), 127 odavmüügikauplust (neist 52 Säästumarketit Eestis) ja 1 hulgiladu Eestis.