„Senised liiniload olid loa omaniku huvi korral talle igavesed, sõltumata tema poolt pakutava teenuse kvaliteedist ja kehtestatud piletihindadest. Muudatuse tulemusena võidab eelkõige reisija, kelle nimel vedaja peab pingutama, et reisija just tema pakutavat teenust kasutaks,” toetab Hansa Bussiliinide juht Andres Puskar kavandatavat muudatust. „Kaotajaks jäävad pigem need bussifirmad, kes ei hooli piisavalt reisijast ja tema vajadustest.”

Riik kavatseb loobuda seni kaljukindlana püsinud põhimõttest, et liiniloaga vedaja võib sisuliselt lõputult saada uuesti loa liinile, mida ta seni on teenindanud. Säärast korda on palju kritiseeritud, sest see võimaldab kord liiniloa saanud vedajal sisuliselt konkurentsita tegutseda seal nii kaua, kui ta seda soovib. Tulevikus aga hakatakse võrdlema uue soovija ja senise vedaja teenuse kvaliteeti ning kui taotleja teenus on vähemalt samaväärne, on tal võimalik saada ka liiniluba.