08.03.2012, 09:34
Turundajad: kõige keerulisem on meedia kaudu pääseda 50aastase venelaseni
FOTO:
Media House juht Hanno Kindel vastas Best Marketingi küsimusele, et millise auditooriumisegmendini on Eesti meedia abil kõige raskem jõuda, et eestikeelse meedia katvusest rääkides on probleemseim 50+ vene sihtrühmaga, kes lihtsalt ei valda eesti keelt.
"Kui arutleda kogu Eesti meedia katvusest venekeelse sihtrühma hulgas, siis huvitaval kombel on probleemseim sihtrühm venekeelsed inimesed vanuses 25 kuni 45 aastat. 45+ või 50+ on Raadio 4 heavy user'id, nendega muret pole," sõnas Kindel.
"Alla 25-aastased, kes on end mentaalselt Eestiga sidunud (neid on tegelikkuses enamus), tarbib Eesti meediat veidi enam," lisas turundaja.
"Probleemseim on just 25-45 venekeelne sihtrühm, kel mentaalne side Eestiga võib nõrgem olla ning kes tarbibib pöörast valikut erinevaid Venemaa meediakanaleid," mainis Kindel.