Kaupmeeste Liidu tegevdirektori Marika Merilai sõnul on tegemist juba neljanda korraga, kui Kanada Guelphi Ülikooli turundusprofessor Eesti kaupmeestele nõuandeid jagamas käib.

“Teemad, mida ta käsitleb, on meie jaoks aktuaalsed ning uued ideed reaalselt rakendatavad, seda näitab ka kaupmeeste jätkuvalt suur huvi tema loengute vastu ja liidu liikmete aasta aastalt kasvav osalemine seminaridel,” räägib Merilai.

Sel korral räägib McKenzie oma loengus sellest, miks tootekategooriate juhtimist ei tohiks käsitleda kui lihtsat universaalselt rakendatavat praktikat, vaid kui turundusstrateegiaga tihedalt seotud osa organisatsiooni rahanduspoliitikast.

Lisaks põhiettekandele tutvustatakse seminaril Kaupmeeste Liidu Heade Kaubandustavade juhendit. Seminari toetab Tallinna Ettevõtlusamet.



Eesti Kaupmeeste Liit on 1996. aastal loodud jae- ja hulgikaubandusettevõtete ühen­dus, mis esindab ja kaitseb liidu liikmete huve seadusloome protsessis, ettevõt­luse arendamisel ja hea kaubandustava põhimõtete süvendamisel. Täna hõlmavad liitu kuuluvad jaeettevõtted 70% toidu- ja esmatarbekaupade turust.