Twitteri populaarsus kasvab hoogsalt, kasvuprognoos on ca 22-25% aastas. „Kasv on sõltuvuses inimeste meedia tarbimise muutustega,“ selgitab Metsala. Info liigub desktop-ilt järjest enam mobiili ja 80% Twitteri kasutajatest just oma nutitelefonides tegutsevadki. Lisaks eelnevale valivad inimesed ka järjest täpsemalt, mida ja kuidas nad tarbivad. Twitteris on muljetavaldav arvamusliidrite kogukond.

Twitteri olulisimaks erisuseks poole miljonilise kasutajaskonnaga Facebooki kõrval on kiirus ja dünaamilisus. Ka see, et kogu „liiklus“ on eranditult avalik. Kõik näevad kõike, Twitterit ei filtreeri keegi. Oluline on teada ka seda, et ühe postituse pikkus võib olla maksimaalselt 140 tähemärki. Hashtag lisatakse siis, kui soovitakse liituda selle nime alla koonduva teema või vestlusega. Uue vestluse algatamisel annab hashtag teistele kasutajatele võimaluse oma sisu lisada.

Turunduses on tulemuslik see, kui suudetakse reaalajas toimuva vestluse (ing. live public conversation) tulemusel panna oma sihtgrupi liikmed tegutsema. Tegutsemine on näiteks vestluses osalemine, postituse jagamine, lemmikutesse lisamine, teemade jälgimine. Mis tahes sündmus või uudis ja selle oskuslik ärakasutamine on võti, mis hästi töötab. Seod oma brändi mingi probleemi või lahendusega, tood seeläbi end ja oma väärtust esile. Näiteks toob Metsala intsidendi jalgpallimängust, kus vastasmängijat hammustati ja see olukord kasutati kiiresti tähelepanu võitmiseks ära. Stiilis: meie korgid on keeratavad, hambaid pole vaja kasutada; löö hambad parem meie steiki jne.

Twitteris on laias laastus võimalik teha kolme asja: järgijate juurdevõitmiseks promoda sihtkasutaja kontot, promoda kontoga seonduvat sisu ja kolmas võimalus on osta eksklusiivselt päevaks terve trend. Näiteks toob Metsala hiljuti toimunud Eurovisiooni, mille hashtag-i oleks keegi võinud ära osta (Eestis maksab päev 500 eurot) ja kogu selle päeva vestlus oleks olnud raamistatud ettevõtte reklaamiga. Eksklusiivsus seisneb selles, et samal päeval ei saa keegi teine ühtegi trendi osta. Trendi võib ka ise algatada. Eestis pole selle peale veel keegi tulnud, ent mujal maailmas on olnud juba juhtumeid, kus konkurendid on vedelema jäetud võimalusi kaaperdanud.

Turundusraadio saadet saab kuulata siit.