Juunis müügiks ette nähtud 1000 Pepperi robotit müüdi laupäeval internetis läbi 60 sekundiga, teatasid ühise pressiteatega SoftBank, Foxconn ja Hiina e-äri liider Alibaba Group Holding.

Tellimusi vastu ei võeta ja täiendav partii roboteid tuleb Jaapanis müügile juulis.

Lisaks emotsioonide tuvastamise funktsioonile suudab 198 000 jeeni (1420 eurot) maksev robot kaameratest, puutetundlikest sensoritest ja kiirendusmõõturist saadavate andmete põhjal genereerida emotsioone.

Müüki alustati kaks päeva pärast Foxconni ja Alibaba lepet, et kumbki investeerib 14,5 miljardit jeeni SoftBank Roboticsisse. Softbankile jääb kuuluma 60% ettevõttest, ülejäänu jaguneb võrdselt Alibaba ja Foxconni vahel.

Erinevalt Pepperiga seotud ettevõtetest, on mõnigi tööstusharus jäänud selle äriedu suhtes skeptiliseks.

„Pepper on ülehinnatud oma funktsioonide kohta ja ei tekita emotsionaalset vajadust osta toodet,“ ütles Jaapanis elav Lem Fugitt, kes kirjastab Robot-Dreams.comi. „Erandiks on tehnoloogiafännid, varajased ostjad ja Jaapani vanemad naised.“