Seda, kas hanketingimusi üldse on võimalik nii hilja muuta, ei osanud Palo öelda. Ta märkis, et hanketingimuste muutmine on väga-väga keeruline, kuid ei välistanud siiski seda võimalust. "Me kindlasti analüüsime ja ma ei ütle täna veel, millise otsuse me teeme, aga see ei ole lihtne," ütles Palo ERRi raadiouudistele. .

"Katki ei ole kindlasti midagi, sest meil on praeguse lepingu lõppemiseni aega üle kahe aasta ja võimalusi on mitmeid," ütles Palo.

Palo lisas, et Tallinna Sadam on lubanud asuda läbirääkimistesse võimalike laevaehitajatega. "Kas nad tulevad esmaspäeval hankele või kui peaks hange ebaõnnestuma, jätkame Tallinna Sadamaga hiljem läbirääkimisi, muu hulgas lisaks teistele pakkujatele," rääkis Palo.

Praegune mandri ja suursaarte vaheliste parvlaevaliinide operaator AS Saaremaa Laevakompanii survestab majandusminister Urve Palot kaks tööpäeva enne riigihanke lõppu, et praamihanke tingimusi muudetaks või muidu ei pea SLK võimalikuks hankel osalemist. Arvatavasti ei leia hankel osalemiseks ühtegi laevaehitajat ka Tallinna Sadama tütarettevõte, millele pandi kohustus MKM-i hankel osaleda, et SLK-le konkurentsi pakkuda.

Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimees Tõnis Rihvk kirjutas minister Urve Palole ja riigikogu majanduskomisjonile kirja, nõudes, et riik peaks käimasoleva praamihanke tingimused üle vaatama.