„Sa oled lennukis, mis on täis huvitavaid inimesi ja... kes teab,” oli üks sõnum, mis salvrättidele kirjutatud oli, vahendab New York Post. „Näita natuke vana kooli. Kirjuta siia oma telefoni number ja anna see oma silmarõõmule sellel lennul. Kunagi ei tea...,” kõlas teine sõnum. Lisaks oli salvrättidel eraldi koht, kuhu sai oma nime ja numbri kirja panna.

Küll aga ei suutnud sellest Delta Air Lines’i ja dieet Coca-Cola ühisest kampaaniast vaimustuda lennureisijad, kes viisid diskussiooni lennufirma USA lendudel jagatavate salvrättide osas sotsiaalmeediasse.

Üks Twitteri kasutaja kirjutas juba jaanuaris, et Delta Air Lines’i lennul saadud salvrätikud olid jubedad, eriti pärast peenikeses kirjas teksti lugemist. „Kas keegi veel on näinud neid kohutavaid dieet Coca salvrätikuid Delta lendudel,” uuris teine Twitteri kasutaja. Jubedateks nimesid neid veel teisedki lennureisijad.

„Ma olen üsna kindel, et ka „vanadel headel aegadel” ei jaganud keegi lihtsalt niisama oma telefoninumbrit välja ja kindlasti ei taha keegi kellegi numbrit, kellega nad on pidanud tundide viisi lennukis koos istuma. Ei jäta üldse head muljet,” märkis Twitteri kasutaja @ducksauz oma postituses.

Nii lennufirma ise kui ka Coca-Cola on vabandanud ebaõnnestunud kampaania pärast. „Me kasutame regulaarselt oma lendudel Coca-Cola reklaamtooteid, mis nad meile saadavad, kuid me ei osanud midagi halba kahtlustada nende salvrättide osas,” sõnas Delta Air Lines’i pressiesindaja. Tema sõnul asus lennufirma juba jaanuarist oma lendudel salvrätikui välja vahetama.

Coca-Cola pressiesindaja ütles neljapäeval, et nad siiralt vabandavad kõigi nende lennureisijate ees, keda nende salvrätikutel olnud tekst riivas. „Koos Deltaga oleme asunud neid salvrätikuid lendudelt eemaldama ja asendama teistsuguse kujundusega salvrätikutega.”

Andmed selle kohta, kas nende salvrätikute abil tõesti keegi endale ka mõnelt lennureisilt kaaslase leidis, tänaseks puuduvad, märgib CNN Money.