Ettevõtte käive siiski kasvas jõuliselt.

Palju rohkem murettekitav oli investorite ja mõnede tegevusharu vaatlejate hinnang, et aeg, mis kasutajad säutse jälgides veedavad, on vähenenud.

"Kui sul pole pühendunud kasutajabaasi, siis pole sul ka äri. Kui nad kasutajate silmis ei parane ega arene, siis on see kogu lugu," ütles Forresteri analüütik Nate Elliott.

Twitteri kauaoodatud minek New Yorgi börsile novembrikuus algas mäletatavasti jõulise hinnahüppega. Twitteri esmase avaliku pakkumise (IPO) hinnaks määrati 26 dollarit osakust, kuid see tõusis kiirelt kuni 50 dollarini.  Tegemist oli tehnoloogiasektori oodatuima IPO-ga pärast Facebooki mullust börsileminekut.

Twitteri enda andmetel on tal üle 240 miljoni aktiivse kasutaja ja käive põhineb suuresti reklaamil. Kasutajad saavad avaldada kuni 140 tähemärki sisaldavaid "säutse".