Kõik Dunlopi uued rehvid on välja töötatud Touch Technology abil, mis on unikaalne viis kombineerida mitut erinevat tehnoloogiat, et muuta rehvid juhile kiiresti ja täpselt teeolusid edastavaks. Lisaks kõigele muule on Dunlop välja töötanud erilise tehnoloogia, mis muudab rehvi ja velje vahelise kokkupuute tihedamaks, et võimaldada eriti kiiret ja täpset tagasisidet. Touch Technology parandab juhi võimet teed tunnetada, suurendab sõidunaudingut ning aitab sõidupiiride avastamisel kontrolli säilitada.


Dunlop SP Sport Maxx GT on uus esmaklassiline rehv Dunlopilt. See rehv on suunatud eriti suure mootorivõimsusega autodele, mille puhul on prioriteetideks sõidunauding ja ülihea haarduvus kuival pinnal. Hea ehitusega asümmeetriline turvismuster ning motospordist inspireeritud kummisegu võimaldavad kuival teel uskumatut pidavust. Kõvad tugevdatud sisemised mustriplokid annavad juhile tagasisidet ning seega võimaldavad piiride kompamisel mõningasi lisavõimalusi. Lisaks on Dunlop Sport Maxx GT juhtimisvõime äärmiselt hea ning märjal teel on pidurdusmaa väga lühike. Dunlop SP Sport Maxx GT on saadaval alates mõõdust 18 tolli.


Dunlop SP FastResponse on uus kõrge sooritusvõimega rehv, mis on välja töötatud esmaklassiliste ja kõrge sooritusvõimega autode jaoks. Võrreldes oma eelkäijaga, SP01, on rehvi juhitavus nii märjal kui kuival teel oluliselt paranenud. Uus asümmeetriline turvismuster ja uus kummisegu suurendasid rehvi juhitavust kümne protsendi võrra. See rehv on oma eelkäijast oluliselt vaiksem ning selle eluiga on viis protsenti pikem. Usaldusväärne Saksa autoklubi ADAC andis oma 2007. aasta suverehvide testis rehvile SP FastResponse hindeks „eriti soovitatav”. ADACile avaldas eriti muljet selle märkimisväärne sooritusvõime nii märjal kui kuival pinnal. Dunlop SP FastResponse on saadaval 31 mõõdus, vahemikus 15 tollist kuni 17 tollini.


Dunlopi uus SUV-dele mõeldud rehv Grandtrek Touring AS on välja töötatud luksuslike SUV-de turuosale. Rehvil on uus asümmeetriline turvismuster, mis kohandub vastavalt sõiduki kiirusele. Väiksel kiirusel kiirendades ja pidurdades pakuvad mustriplokid nii head juhitavust kui ka pidamist. Suuremal kiirusel aktiveerub turvise keskosa, et saavutada stabiilsust ja suurepärast juhitavust. Asümmeetriline turvismuster muudab sõidu ka oluliselt vaiksemaks ja sujuvamaks. Paljude pidevate mustriplokkide abil saavutatud parem sooritusvõime võimaldab Dunlop Grandtrek Touring ASil pakkuda ka libedal teel head sõiduki juhitavust.

Dunlopi uued rehvid ei sisalda kõrgaromaatseid õlisid, et vähendada keskkonnakahjusid.