“Eestlane on piisavalt pirtsakas, ta küllastub kiiresti ning on oma olemuselt selline, et otsib pidevalt uusi ja huvitavaid võimalusi,” ütles Eesti Päevalehele Kristiine Keskuse tegevdirektor Allan Remmelkoor. Tema sõnul on siinne tarbija juba mõnevõrra väsinud kohalikest ning peamiselt Skandinaaviast pärit kaupmeestest ning otsib midagi uut ja erilist.

Remmelkoori sõnul käivad Kristiine Keskusel hetkel mitme Euroopa tuntud jaekaubandusettevõttega läbirääkimised, samuti on mõnede ettevõtetega sõlmitud juba kokkulepped. Samas ei soovinud ta öelda, milliste ette-võtetega on tegu.

“Eesti turu suurust arvestades on tegemist gigantidega,” ütles Remmelkoor.

Kristiine Keskuse juhi sõnul on tegemist näiteks Euroopas tuntud elektroonika- ja rõivakaupmeestega. Toidukaupade müüjaid kaubanduskeskusesse juurde ei tule, kuna Primo näol on tegemist tugeva ning atraktiivse toidukaupade müüjaga.

“Tegemist on jaekaupmeestega, kes tulevad siinsele turule kindla eesmärgiga leida palju uusi kliente ning seetõttu on ka nende siinsed rendipinnad küllalt suured,” selgitas Remmelkoor. Ajalehe andmeil võib ühe firma näol tegu olla Prantsuse juhtiva elektroonikamüüjaga.